شنبه - پنج شنبه: 9:00 - 18:00
جمعه بسته است

09171114809 - 38385535 - 38385508

موبایل : 09173877339
شیراز - خیابان زرهی - خیابان باغ حوض - میدان باغ حوض-ساختمان اورانوسB

شیرآلات توکار ساختمانی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شیرالات توکار ساختمانی:

 

پیشرفت علم و تکنولوژی و تولید کارتریج‌های امروزی باعث شده تا امروزه شیرالات مدرنی به وجود آید که به شیرالات توکار معروف شده است. تمامی ادوات اعم از کارتریچ، دایورتور و قسمت برنجی شیرالات توکار، محافظی قرار گرفته که قابل رویت نیست. روی این جعبه محافظ، معمولا پنل (صفحه ای) و دسته اهرم شیر نصب می‌شود که این اهرم، همانند اهرم شیرالات اهرمی معمولی عمل کرده و شیر را باز و بسته می‌کند. همچنین این اهرم، وظیفه تنظیم دما را بر عهده دارد.

با پیشرفت فناوری، شیرالات  توکار ساختمانی دیگر مشکلات گذشته را مخصوصا در زمان خرابی، نخواهد داشت. به صورتی که با باز کردن دسته اهرم و پنل روی دیوار و باز کردن پیچ به راحتی به داخل جعبه محافظ که تمام قطعات شیر توکار در آن قرار دارد، دسترسی خواهیم داشت.

با توجه به این دسترسی، حتی می‌توان قطعات داخل شیرالات توکار را(در زمان خرابی) تعمیر و یا تعویض نمود. مورد مهم درباره این شیرالات، نصب آن در زمان لوله کشی یا قبل از کاشی‌کاری بر خلاف شیرالات بهداشتی دیگر است. لذا روش صحیح نصب آن باید به تکنسین‌های لوله کش و نصاب شیرالات  و وسایل بهداشتی مطابق اسانداردهای‌ موجود، آموزش داده شود.

شیرالات توکار ساختمانی: دارای مزیت‌هایی نسبت به شیرالات معمولی (روکار) بهداشتی هستنند.

از جمله از این مزیت ها عبارت است از:

1)    اشتغال فضای کمتر

با توجه به این‌که فضای کمتری از سرویس‌های بهداشتی که اغلب در ایران مساحت کوچکی دارند را اشغال می‌کند، می‌تواان از فضای بیشتری در سرویس‌ها بهره برد.

2)    زیبایی بیشتر و دکوراتیو بودن فضا

هنگامی که داخل سرویس بهداشتی فقط یک پانل و یک دسته اهرم دیده می‌شود، فضایی منحصر به فرد را به ارمغان خواهد آورد.

3)    نظافت راحت تر

همان طورکه عنوان شد، با وجود شیرالات توکار، در سرویس ها فقط یک صفحه پانل و دسته اهرم وجود دارد و ادوات اضافی حذف می‌شوند. این مزیت باعث شده تا نقاطی که در دسترس نبوده و قابل نظافت نیست، دیگر وجود نداشته باشد. این امر در فلاش تانک‌های توکار، محسوس تر است.

4)    مصرف آب کمتر

با توجه به نحوه استفاده از شیرالات توکار ساختمانی و فلاش تانک توکار و نوع طراحی، استفاده از آن کاهش مصرف آب را در پیخواهد داشت.

5)    پوسیدگی و زد زنگ زدگی کمتر

با توجه به این که بیشتر ادوات و وسایل شیرالات توکار،  درداخل دیوار و اغلب درمحفظه (جعبه) مخصوص، قرار، دارد، کمتردچار زنگ زدگی وپوسیدگی خواهد شد، لذا عمر آنها افزایش خواهد یافت. ضمن این‌که  فلاش تانک‌های توکار، مشکلاتی از قبیل گران بودن هزینه ها نسبت به قبل را داشته باشد ولی با توجه به نصب توسط تکنسین مجاز (آموزش دیده) تقاضا از این نوع شیرالات رو به افزلیش است.

 

 

logobarsam-bl.jpg

نمایندگی رسمی گروه صنایع گیتی پسند در شیراز, دفتر فروش برسام سازه - کبیریان
, نمایندگی شیرآلات شودر در شیراز , نمایندگی نیوپایپ 5 لایه در شیراز , نمایندگی لوله سبز آذین لوله در شیراز , نمایندگی سپهر فوم در شیراز , نمایندگی پوشفیت نیوفلکس در شیراز , نمایندگی لوله های پلی اتلین در شیراز , دفتر فروش برسام سازه - کبیریان

 شعبه 1 : زرهی - باغ حوض - میدان باغ حوض - اورانوس 
071-38385535 - 09171114809
info@barsamsazeh.ir

نمایندگی شیرآلات شودر شیراز

طراحی و بهینه سازی شده توسط: گروه طراحان وب فـارا

جستجو