شنبه - پنج شنبه: 9:00 - 18:00
جمعه بسته است

09171114809 - 38385535 - 38385508

موبایل : 09173877339
شیراز - خیابان زرهی - خیابان باغ حوض - میدان باغ حوض-ساختمان اورانوسB

چند نکته راجع به خرید شیرآلات ارزان

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 چند نکته راجع به خرید شیرآلات ارزان

 

خلاصه :روشن است که یک محصول به دلیل ارزان یا گران بودن، در گروه محصولات خوب یا بد قرار نمی‌گیرد و هستند محصولات گرانی که خیلی زود از کار می افتند و خریدشان کاملا اشتباه است و یا محصولاتی که با اینکه قیمت پایین تری دارند اما باکیفیت‌اند. بهتر است قبل از اینکه بگویید می‌خواهید اقدام به خرید شیرآلات ارزان کنید تصمیم بگیرید شیرآلات باکیفیت بخرید.

شاید یکی از دغدغه‌های شما در هنگام ورود به خانه‌ی جدید و یا بازسازی خانه تعویض شیرآلات باشد. همچنین ممکن است پس از سالها استفاده از شیرآلات به دلیل خرابی شیرآلات بهداشتی مجبور به تعویض آنها شوید و دقیقا در این مرحله باید به دنبال خرید محصولی با کیفیت و بادوام باشید که خرید آن توجیه اقتصادی نیز داشته باشد. ممکن است شما جستجویی بین محصولات موجود در بازار داشته باشید و برای خرید شیرآلات ارزان قیمت اقدام کنید اما خوب است پیش از خرید هرنوعی از شیرآلات ارزان چند نکته را درنظر گیرید.

آیا شیرآلات ارزان بخریم یا نه؟

روشن است که یک محصول به دلیل ارزان یا گران بودن، در گروه محصولات خوب یا بد قرار نمی‌گیرد و هستند محصولات گرانی که خیلی زود از کار می‌افتند و خریدشان کاملا اشتباه است و یا محصولاتی که با اینکه قیمت پایین‌تری دارند اما باکیفیت اند.
بهتر است قبل از اینکه بگویید می‌خواهید اقدام به خرید شیرآلات ارزان کنید تصمیم بگیرید شیرآلات باکیفیت بخرید.

شیرآلات خارجی بخریم یا ایرانی؟

این تفکر غالب که محصول خارجی حتما خیلی با کیفیت‌تر از محصول تولید ایران است نفکر اشتباهی است. مخصوصا درصنعت شیرآلات بهداشتی، ایران توانسته پا به پای بسیاری از محصولات خارجی گام بردارد و کیفیت ظاهر و کارکرد محصولات تولید داخل بسیار مورد قبول است.

از طرفی دیگر تعمیر و تهیه قطعات یک محصول تولید ایران قطعا راحت‌تر است و وجود نمایندگی‌ها و مراکز تعمیرات زیاد باعث می‌شود به راحتی از خدمات پس از فروش و گارانتی محصول استفاده کنید.
اگر به دنبال خرید شیرآلات ارزان هستید شاید نمونه‌های خارجی با قیمت‌های بالای آنها خیلی گزینه‌ی خوبی نباشند. اما این شرایط به این معنی نیست که مجبور به خرید محصول بی‌کیفیت و درجه چند هستید.

 
 

با توجه به چه نکاتی اقدام به خرید شیرآلات بهداشتی کنیم؟

همانطور که پیش از این گفته شد قبل از اینکه به دنبال خرید شیرآلات ارزان باشید باید به سراغ محصولات مرغوب و باکیفیت بروید. احتمال اینکه در این میان موفق به خرید شیرآلات ارزان و با قیمت مناسب هم بشوید وجود دارد.

محصول استاندارد بخرید

باید در خرید شیرآلاتی که با آب آشامیدنی ما در ارتباط هستند دقت زیادی داشت. جنس شیرآلات باید از برنج باشد. اما هستند شیرآلاتی که از جنس سرب ساخته شده‌اند و قیمت ارزانتری دارند اما برای سلامت انسان خطرات جدی را به وجود می‌آورند. به خاطر داشته باشید در هنگام خرید شیرآلات ارزان شاید سلامت خود و خانواده‌تان را به صورت جدی به خطر اندازید.

به مقرون به صرفه بودن شیرآلات توجه کنید

بعضی از انواع شیرآلات به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که به شدت در صرفه جویی در مصرف آب موثر هستند. شاید زمانی که به دنبال خرید شیرآلات ارزان قیمت هستید مجبور باشید محصولی را انتخاب کنید که نه تنها در صرفه جویی در مصرف آّب تاثیری ندارند بلکه باعث هدر رفتن آب نیز می‌شوند. در این حالت شاید کمی در هزینه اولیه‌ی خرید شیرآلات بهداشتی صرفه جویی کرده باشید اما هزینه‌ی آبی که خواهید پرداخت چندین و چند برابر می شود.

شیرآلات مقرون به صرفه فقط قیمت مناسب ندارند بلکه باعث کنترل هزینه‌های جانبی نیز می‌شوند. اگر بعد از خرید شیرآلات ارزان قیمت دائم به دنبال تعمیرکار و قطعه باشید علاوه بر هدر رفتن هزینه، زمان زیادی را هم از دست می‌دهید و عملا به جای خرید شیرآلات، منبع دردسر را با خود به خانه می‌برید.شیرآلات بهداشتی جزو تجهیزات بسیار پرمصرف خانه هستند و انتخاب محصول مناسب دارای اهمیت بسیاری است.

محصول مقرون به صرفه محصولی است که با خرید آن شما سالها به خرید مجدد شیرآلات بهداشتی و یا تعویض آن نیازی نداشته باشید و خیالتان از این بابت راحت باشد.

زیبای محصول را فراموش نکنید

شیرآلات بهداشتی جزو محصولاتی نیستند که امکان تعویض آنها در بازه‌های زمانی کوتاه مدت وجود دارد و زمانی که این محصول را خریداری کردید شاید تا سالها مجبور شوید از آنها استفاده کنید. حالا فرض کنید به بهانه‌ی خرید محصول ارزان قیمت شیرآلاتی بی‌کیفیت با ظاهری نامطلوب را در بخش‌های مختلف خانه خود داشته باشید و چندین بار در طول روز مجبور به دیدن آنها شوید. شاید اگر اولین دلیل خرید شما ارزان بودن محصول نباشد و به فکر خرید محصول با کیفیت و مناسب باشید ضرر کمتری متوجه شما باشد.

 

logobarsam-bl.jpg

نمایندگی رسمی گروه صنایع گیتی پسند در شیراز, دفتر فروش برسام سازه - کبیریان
, نمایندگی شیرآلات شودر در شیراز , نمایندگی نیوپایپ 5 لایه در شیراز , نمایندگی لوله سبز آذین لوله در شیراز , نمایندگی سپهر فوم در شیراز , نمایندگی پوشفیت نیوفلکس در شیراز , نمایندگی لوله های پلی اتلین در شیراز , دفتر فروش برسام سازه - کبیریان

 شعبه 1 : زرهی - باغ حوض - میدان باغ حوض - اورانوس 
071-38385535 - 09171114809
info@barsamsazeh.ir

نمایندگی شیرآلات شودر شیراز

طراحی و بهینه سازی شده توسط: گروه طراحان وب فـارا

جستجو